• kompletní outsourcing v oblasti správy počítačové sítě
  • administrace serverů Windows, Linux, Novell
  • opravy, servis a prodej PC
  • ochrana a bezpečnost sítí, antivirové řešení
  • uživatelská podpora
  • servis tiskáren a prodej spotřebního materiálu
Specializujeme se na síťová řešení

Rychlý a spolehlivý servis NON-STOP je pro nás výchozí prioritou v oboru služeb. Do těchto služeb patří servis PC, servis serverů, servis notebooků, servis tiskáren, monitorů dále servis kompletního počítačového vybavení jako např. správa počítačové sítě spojená se správou všech aktivních i pasivních prvků sítě.

Jak dlouho trvá servis?

Veškeré záruční i pozáruční opravy provádíme okamžitě, nejpozději však do druhého dne v závislosti na závažnosti servisního zásahu na hardware nebo sofware. Výše zmíněné opravy a servis zajišťujeme v nejkratší možné době tomu kdo ho ihned potřebuje, tzn. nejen firmám, ale i všem zákazníkům v domácnostech či kdekoliv jinde.



Co opravujeme?
(kompletní záruční a pozáruční servis výpočetní techniky)

  • servis serverů (hardwarový i softwarový servis serverů všech značek)
  • servis počítačů (servis PC všech typů a značek)
  • servis notebooků (notebooky značek Dell, Lenovo, HP, Asus, Acer a další...)
  • servis tiskáren (opravy tiskáren HP, Canon, Minolta, Brother a další...)
  • servis aktivních i pasivních prvků sítě (opravy i konfigurace všech zařízení v síti)



Vlastní servis a správa sítě zahrnuje zejména tyto prováděné činnosti:

  • monitoring a vyhodnocování kondice důležitých prvků v síti udržování celé struktury sítě včetně síťového hardware, software a kabeláže v provozuschopném stavu
  • udržování provozuschopnosti všech jednotlivých stanic a zajištění potřebného hardwaru a provedení úkonů vyplývajících z jakéhokoliv selhání ve funkční části systému
  • záruční a pozáruční servis dodaných přístrojů a technologie i případné zajištění zakázkového servisu souvisejících technologií
  • zajištění zálohování dat prováděné automaticky i manuálně v domluvených periodách
  • kontrola a čištění systémových složek jednotlivých stanic a serveru
  • zajištění bezpečnosti a ochrana systému proti počítačovým virům i dalším útokům
  • sjednávání a zprostředkování pravidelných aktualizací softwarových produktů
  • údržba a pravidelná kontrola internetového pojítka
  • sledování stavu spotřebního materiálu souvisejícího s používáním počítačové sítě a zajištění jeho průběžných dodávek
  • záchrana dat v případě selhání datových nosičů